Enkele voorbeelden
Zuiderwaterlinie
Hoe zet je de langste, oudste en meest gebruikte waterlinie van Nederland op de kaart? Door eerst ondernemers en gemeenten in het gebied te inspireren. Het (geslaagde) doel van de inspiratieatlas. De teksten zijn een Fijnlandse co-productie. We schreven nog veel meer: nieuwsbrieven, toeristische bordjes langs de hele linie, en webteksten.
Het Houtse Meer
Een unieke plek aan het water. Waar je kunt eten en borrelen, maar ook terecht kunt voor een zakelijk evenement en een onvergetelijk feest of bruiloft. Zo'n mooie zaak spreekt al voor zich. Tekst dient hier het beeld. Dat was de opdracht voor de website.
Hogeschool Utrecht
Een onderwijsfestival, dat organiseert de HU voor docenten en medewerkers. Met z'n drieën maakten we (in Fijnlands verband) de wervende teksten voor sessies, ateliers en workshops voor de speciale site.
BRO: Ruimte
De papieren nieuwsbrief 'Ruimte' gaat eens per kwartaal naar relaties van BRO, bureau voor ruimtelijke ordening. Ruimte gaat in op actuele thema's in de ruimtelijke ordening. Commentaal redigeert de teksten in Fijnlandse co-productie.
Letters, woorden & zinnen
Nieuwe webteksten, fijne pay-offs, brainstorms, communicatievraagstukken, kom maar door.
Taaie beleidsstukken leesbaar maken, een lekker bekkende titel verzinnen. Een redactieslag, een snelle tekstcheck of een echte tekstpuzzel? Ik bijt me er graag in vast. Alleen meedenken? Doe ik ook graag.